Supportsessie Google
Oeps. Error op je pagina, maar ook in je hoofd. Gelukkig hebben wij wel kaas gegeten van al die foutmeldingen die je op Google kan tegenkomen
Door een supportsessie in te plannen kijken we graag mee in je account om allerlei problemen op te lossen. Denk maar aan afgekeurde advertenties of account, facturatieproblemen, trackingproblemen, of vragen rond Google Analytics 4 en Google Tag Manager.
Indien nodig, nemen we nadien contact op met Google. Ook na onze supportsessie doen we ons best het probleem op te volgen, zodat jij verder kan adverteren.
Voor wie?
Deze supportsessie is ideaal voor je als jij op een probleem botst met je Google Ads account. Eentje dat je liefst zo snel mogelijk opgelost ziet, maar zelf geen oplossing voor vindt. Tijdens een support sessie nemen we je computerscherm en -muis over vanop afstand, en doen ons best je probleem op te lossen.
Resultaat?
Met wat geluk lossen we je probleem onmiddellijk op. Ligt het probleem bij Google, dan nemen we voor jou contact op met hen.
Concreet?
Tijdens deze supportsessie nemen we je computerscherm en -muis over vanop afstand, en lossen dit probleem voor je op.
Lukt dit ons niet meteen omdat het probleem bij Google zit, dan nemen we contact op met hen, en blijven we dit voor je opvolgen na de supportsessie.
Oeps. Error op je pagina, maar ook in je hoofd. Gelukkig hebben wij wel kaas gegeten van al die foutmeldingen die je op Google kan tegenkomen
Door een supportsessie in te plannen kijken we graag mee in je account om allerlei problemen op te lossen. Denk maar aan afgekeurde advertenties of account, facturatieproblemen, trackingproblemen, of vragen rond Google Analytics 4 en Google Tag Manager.
Indien nodig, nemen we nadien contact op met Google. Ook na onze supportsessie doen we ons best het probleem op te volgen, zodat jij verder kan adverteren.
Voor wie?
Deze supportsessie is ideaal voor je als jij op een probleem botst met je Google Ads account. Eentje dat je liefst zo snel mogelijk opgelost ziet, maar zelf geen oplossing voor vindt. Tijdens een support sessie nemen we je computerscherm en -muis over vanop afstand, en doen ons best je probleem op te lossen.
Resultaat?
Met wat geluk lossen we je probleem onmiddellijk op. Ligt het probleem bij Google, dan nemen we voor jou contact op met hen.
Concreet?
Tijdens deze supportsessie nemen we je computerscherm en -muis over vanop afstand, en lossen dit probleem voor je op.
Lukt dit ons niet meteen omdat het probleem bij Google zit, dan nemen we contact op met hen, en blijven we dit voor je opvolgen na de supportsessie.